Adam
Dieta south beach
5 (100%) 1 vote

Dieta south beach - jakie są jej zasady?Dieta south beach – jakie są jej zasady?

Klucz do szybkiej utraty wagi i zachowania zdrowia, nie jest ucięcie wszystkich węglowodanów i tłuszczy z diety.

Akcentując pokarmy bogate w błonnik i składniki odżywcze, dieta South Beach obiecuje pomoc w zrzucaniu niechcianych kilogramów już na zawsze.

W trakcie pierwszych 2 tygodni, w fazie pierwszej, możesz spodziewać się zrzucenia od 4 do 6 kilogramów.

Czy to działa?

Tak, dzięki dobremu podejściu do diety, pomoże ci to schudnąć. Eksperci ostrzegają przed restrykcyjnymi dietami, a w fazie pierwszej tej diety restrykcje to zakaz jedzenia: chleba, ziemniaków, ryżu, makaronu jak i owoców.

W fazie drugiej można z powrotem dodać niektóre z tych pokarmów, po osiągnięciu wagi docelowej i dzięki temu można przejść do fazy 3.

Co możesz, a czego nie możesz jeść?

To zależy od fazy, w której jesteś. W fazie 1 najsurowsze zasady to:

  • Dużo białka z takich produktów jak: wołowina, ser, jajka, owoce morza czy drobiu.
  • Niektóre tłuszcze w tym oliwa z oliwek, olej rzepakowy oraz awokado.
  • węglowodany o najniższym indeksie glikemicznym w tym węglowodany z warzyw takich jak brokuły, pomidory, szpinak, bakłażan.

W fazie pierwszej nie można natomiast spożywać alkoholu, owoców, soków owocowych, produktów mlecznych oraz produktów bogatych w skrobię.

W fazie drugiej następuje powolne przywracanie zdrowych węglowodanów do diety takich jak owoce, ryż pełnoziarnisty, makaron pełnoziarnisty, chleb pełnoziarnisty i słodkich ziemniaków. W tej fazie proces utraty wagi spowalnia się i można średnio zrzucić od pół kilograma do kilograma w przeciągu tygodnia.

Faza trzecia to utrzymywanie wagi. Nie ma listy dozwolonych lub niedozwolonych pokarmów. W tym czasie powinieneś już wiedzieć, jak i co możesz jeść. Jeżeli wrócisz do starych, złych nawyków żywieniowych, warto powtórzyć pierwsze dwie fazy.

Poziom wysiłku w tej diecie: średni.

Dieta South Beach ma być praktyczna i nieskomplikowana. Nie trzeba liczyć kalorii, czy procent tłuszczy, białek i węglowodanów w posiłkach. Twoje posiłki są normalne. Dla leniwych polecamy ten wpis.Co możesz, a czego nie możesz jeść?

Ograniczenia: to jest ok. złamać raz na jakiś czas zasady. Jeżeli przesadzisz z dodawaniem nowych pokarmów w fazie drugiej, to zaleca się ponowne przejście do fazy 1, by zrzucić kilogramy które się pojawiły.

Dla wegetarian i wegan: ta dieta może być wegetariańska, trzeba tylko znaleźć odpowiednie zamienniki dla białka pochodzenia zwierzęcego. Rejestrując się na South Beach Diet Online, można znaleźć tam wegetariańskie przepisy i plany posiłków.

Bezglutenowe: ta dieta nie zakazuje jedzenia glutenu, ale można obniżyć jego spożywanie, dzięki obcinaniu węglowodanów z jadłospisu. Musisz czytać etykiety produktów, aby wiedzieć czy nie zawierają glutenu.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY